Tak więc punktem szczytowym nauk Bauhausu jest żądanie nowej i operatywnej korelacji wszystkich procesów twórczych. Uzdolniony student musi odzyskać poczucie sprzężonych wątków pracy praktycznej i artystycznej. Radość budowania — w najszerszym znaczeniu tego słowa — musi zastąpić papierową pracę rysowania. Architektura łączy dla kolektywnego zadania wszystkich twórczych pracowników, od prostego rzemieślnika do wyrafinowanego artysty. Dlatego podstawy zbiorowego nauczania muszą być odpowiednio szerokie, by umożliwić rozwój każdego rodzaju zdolności. Ponieważ nie istnieje uniwersalna metoda odkrywania talentów, poszczególne jednostki muszą w toku swego rozwoju znaleźć właściwe sobie pole działalności w łonie zespołu.
Polecane artykuły
Witaj na moim serwisie! Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji dotyczących Twojego hobby. Zapraszam do zapoznania się z artykułami i komentowania na fb.
Pozdrawiam Adam Piwiński!