Dopiero gdy uwzględni się owe dodatkowe założenia epistemologii genetycznej, można potraktować teorię inteligencji jako system wyjaśniający właściwości procesów rozwojowych w nauce. Można także wówczas wyprowadzić z twierdzeń teorii inteligencji i owych dodatkowych założeń wiele konsekwencji odnośnie do właściwości procesu rozwoju wiedzy naukowej. Wspomniana okoliczność czyni z Piagetowskiej teorii inteligencji układ twierdzeń, który można wyodrębnić z epistemologii genetycznej i traktować jako system względnie autonomiczny w stosunku do dowolnyc.h rozważań teoriopoznawczych; implicite zakłada on oczywiście jakąś epistemologię, bynajmniej jednak nie musi być ona tożsama z wyprowadzaną z niego epistemologią genetyczną.
Kancelaria radcy prawnego Warszawa
Każdy z nas zna podstawowe przepisy prawne, które są dla niego niezbędne do codziennego funkcjonowania. Jeśli jednak w naszym życiu przydarzyła się nagle nietypowa sytuacja, na przykład rozwód, spadek, czy...