Linię krytyki doktryn apriorystycznych i empiryzmu pozytywistycznego kreśli Piaget tak właśnie, wykazując, iż odpowiadając na pytanie: Jaka wiedza jest prawomocna? implicite zakładały one wymienione problemy faktualne, psychologiczne w charakterze; ich nienaukowość i spekulatywność spowodowana jest tym, że problemy te (będące zarazem właściwymi problemami epistemologiczny- mi) nie uzyskiwały na ich gruncie żadnej empirycznie zweryfikowanej odpowiedzi.To, co powiedzieliśmy dotąd, nie oznacza, że Piaget w ogóle nie dostrzega żadnych problemów implikowanych przez istnienie norm poznawczych; oznacza tylko tyle, że problemy te sytuuje on poza konstruowaną przez siebie epistemologią.
Kancelaria radcy prawnego Warszawa
Każdy z nas zna podstawowe przepisy prawne, które są dla niego niezbędne do codziennego funkcjonowania. Jeśli jednak w naszym życiu przydarzyła się nagle nietypowa sytuacja, na przykład rozwód, spadek, czy...