Na to, iż „wzajemna asymilacja” – jako częściowa redukcja zjawisk wyższego poziomu do zjawisk poziomu niższego – prowadzi do wzbogacenia sposobu ujmowania zjawisk drugiego rodzaju, zakłada przeto odpowiednią modyfikację dyscypliny redukującej, wskazuje w omawianym wypadku wyraźne wzbogacenie psychologii o perspektywę epistemologiczną, czego rezultatem jest oryginalna, bo odbiegająca dosc znacznie do dotychczasowych ujęć psychologicznych, teoretyczna koncepcja świadomości, myślenia i działania. Można rzec, że Piaget konstruuje niemal od nowa psychologię rozwojową i to w taki sposób, by mogła ona sprostać zadaniom nałożonym na mą w ramach epistemologii genetycznej.
Kancelaria radcy prawnego Warszawa
Każdy z nas zna podstawowe przepisy prawne, które są dla niego niezbędne do codziennego funkcjonowania. Jeśli jednak w naszym życiu przydarzyła się nagle nietypowa sytuacja, na przykład rozwód, spadek, czy...