W rezultacie takiej „wzajemnej asymilacji” powstaje nowa dyscyplina, stawiająca sobie nowe cele i wpływająca na dyscypliny wyjściowe m. in. w ten sposób, że wzbogaca zawarty w nich pierwotnie punkt widzenia.Chociaż Piaget sądzi, że wzajemna asymilacja dwóch dyscyplin, prowadząca do powstania nowej, nie jest formą redukcji, a nawet więcej — przeciwstawia on tę procedurę „prostej redukcji”, wydaje się, iż w tych właśnie terminach można wyeksplikować jego niezbyt jasne wywody. Wiąże on bowiem wzajemną asymilację z wyjaśnianiem, przyjmując jednocześnie, że najlepszym środkiem jej przeprowadzenia są upowszechnione techniki logiczno-matematyczne.
Kancelaria radcy prawnego Warszawa
Każdy z nas zna podstawowe przepisy prawne, które są dla niego niezbędne do codziennego funkcjonowania. Jeśli jednak w naszym życiu przydarzyła się nagle nietypowa sytuacja, na przykład rozwód, spadek, czy...