Zwróćmy uwagę, że uzależnienie intersubiektywności nie tylko od cech metody naukowej, ale także od pewnych cech psychicznych badaczy implikuje, iż wyniki poznawcze nie są w istocie intersubiektywne, skoro zastosowanie danej metody weryfikacji przez uczonego spoza kręgu „wtajemniczonych” w daną naukę nie wystarcza do ich uznania. Do kwestii tej jeszcze powrócimy, wskazując głębsze powody, dla których Piaget przyjmuje tak wątpliwe założenia. Zastanówmy się obecnie, co — zdaniem Piageta — wchodzi w skład problematyki rozwoju wiedzy naukowej i jakie proponuje on metody jej rozwiązywania. Niektóre problemy były już wzmiankowane wcześniej, tak iż wystarczy je tu tylko przypomnieć.
Kancelaria radcy prawnego Warszawa
Każdy z nas zna podstawowe przepisy prawne, które są dla niego niezbędne do codziennego funkcjonowania. Jeśli jednak w naszym życiu przydarzyła się nagle nietypowa sytuacja, na przykład rozwód, spadek, czy...